خرید دستگاه قطعه شویی از تهران صنعت

دستگاه قطعه شویی

اگر به فکر خرید دستگاه قطعه شویی هستید، یکی از بهترین مراکز ماشین سازی تهران صنعت می باشد.

در مطالب قبلی شما را با مراکز فروش دستگاه قطعه شویی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این مرکز خرید دستگاه قطعه شویی اطلاعات کاملی به دست آورید.

خرید دستگاه قطعه شویی

انتخاب دستگاه شستشوی قطعات مناسب می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما برای موفقیت در تجارت و محافظت از محیط زیست حیاتی است.

خرید دستگاه قطعه شویی

ما از تجهیزات، محصولات، پیشنهادات خدمات ویژه مشتری، گزینه های مالکیت و پشتیبانی برخورداریم تا حتی سخت ترین چالش های تمیز کردن قطعات را نیز برطرف کنیم.

برای تأمین نیازهای متغیر و خاص کاربران، واشر ها همچنان به تکامل خود ادامه می دهند. به همین دلیل، شما اکنون طیف گسترده و متنوعی از محصولات را انتخاب کرده اید.

داشتن گزینه های بیشتر به معنای وجود یک دستگاه شستشوی قطعات است که کاملاً برای شغل و حرفه شما مناسب خواهد بود. فقط ممکن است تحقیقات بیشتری برای یافتن تناسب مناسب انجام شود.

سوالات کلیدی

علی رغم این واقعیت که این صنعت گسترش یافته است تا مارک ها و سبک های مختلفی را در خود جای دهد، واشرهای قطعات را می توان به دو بخش اصلی تمیز کردن دستی و خودکار (اتوماسیون نیمه / کامل) تقسیم کرد. تمیز کردن روزانه با حجم زیاد یا حجم سنگین، به طور کلی به سطحی از تمیز کردن خودکار اشاره دارد، در حالی که اکثر واشرهای دستی در زمینه های با حجم کم مانند تعمیر و نگهداری و تعمیر استفاده می شوند.

وقتی دانستید که به دنبال دستگاه قطعه شویی دستی یا خودکار هستید، چند سوال مهم وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که برای شغل شما مناسب است.

  1. چه آلودگی هایی را از بین خواهید برد؟
  2. وسایل و اندازه هایی که باید تمیز شوند چه محدوده ای هستند و آیا این موارد در آینده تغییر می کنند؟
  3. به طور متوسط ​​حجم قطعاتی که روزانه تمیز خواهید کرد چقدر است؟ آیا افزایش می یابد؟
  4. وقتی می گویید به یک قطعه تمیز احتیاج داریدT استاندارد تمیز بودن شما چیست؟
  5. چه مقررات زیست محیطی را باید رعایت کنید؟
  6. اگر به دنبال ماشین قطعه شویی خودکار هستید، چه سطحی از اتوماسیون را می خواهید؟
  7. بودجه شما چگونه است؟ اگر مبلغ مشخصی بتوانید هزینه کنید، می تواند در شکل ظاهری گزینه های شما نقش داشته باشد.

اکنون که ایده بهتری از نیازها و نیازهای قسمت بعدی دستگاه قطعه شویی پیدا کرده اید، می توانید به سراغ انتخاب سبک شستشوی قطعات بروید که بیشترین بهره را داشته باشد.

سبک های شستشوی قطعات به صورت منوال

واشر قطعات دستی متداول ترین در صنعت است. مناسب برای اقلام کم حجم. این ماشین آلات برای قطعات کوچکتر، جایی که می توان با فشار کم فشار آلودگی را از بین برد، ایده آل هستند.

چند ویژگی اضافی وجود دارد که می تواند در واشر قطعات دستی شما گنجانده شود. مثلا:

  • برس: برس یکی از لوازم جانبی رایج برای شستشوی دستی قطعات است و به طور معمول همراه با اکثر ماشین های دستی استفاده می شود. برس آلودگی های شل شده توسط مایع تمیز کننده را از بین می برد و به شما امکان می دهد به ترک ها و مکان های سخت دسترسی برسید.

برخی از برس ها حتی می توانند به شلنگ انعطاف پذیر حلال که در بسیاری از واشرهای دستی استفاده می شود، متصل شوند. برس های متنوعی برای رفع نیازهای شما موجود است.

  • خیساندن: این سبک برای کسی که به دنبال دستگاه شستشوی اساسی است بسیار مناسب است زیرا ساده ترین و کم تهاجمی ترین عمل تمیز کردن است. با استفاده از دستگاه شستشوی قطعات، ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید از حلال استفاده کنید یا از یک مایع شستشو.
  • مایعات تمیز کننده: شستشو مایع با حرکت موثرتر از شستشو بدون حرکت است. با افزودن حرکت مایع تمیز کننده، معمولاً از طریق پمپ درجه صنعتی، سیال موثر تر می شود.
  • جریان مستقیم: اگر می خواهید هنگام برس زدن قطعات را شستشو دهید، این عمل تمیز کردن بسیار موثر است. جریان مستقیم شامل یک جریان کم فشار از حلال یا مایع آبی گرم شده است و به یک شلنگ انعطاف پذیر هدایت می شود و سپس می توان آن را روی قسمت قرار داد تا هرگونه آلودگی را پاک کند. می توانید این عمل تمیز کردن را با برس زدن ترکیب کنید تا اثربخشی آن افزایش یابد.
  • تصفیه زیست: محیطی یک فناوری جدیدتر است که معمولاً فقط در واشرهای دستی مشاهده می شود. واشرهای قطعات پالایش زیست محیط از دو طریق از مایع تمیزکننده، که حاوی میکروب های هضم کننده هیدروکربن است، و از این جهت که مایع گرم می شود و به طور مداوم برای هوادهی شدن آن در گردش است، از واحدهای نرمال حلال دستی و آبی جدا می شوند.

میکروب های موجود در این مایع برای حذف دی اکسید کربن و تبدیل چربی ها و روغن های خارج شده از قطعات به آب کار می کنند.

استفاده از این مایعات بی خطر است و از آنجا که این محلول روغن و گریس ها را از بین می برد، عمر طولانی تری به مایعات شما و کاهش نیاز به دفع آن می دهد.

قطعه شویی

واشر قطعات التراسونیک

واشر قطعات اولتراسونیک برای مواردی که نیاز به استاندارد بالاتر برای تمیز کردن دارند، بهترین است.

می توان از آنها به تنهایی یا همراه با سایر روش های تمیز کردن استفاده کرد. در حال کار، یک ژنراتور متصل سیگنالی به مبدل های متصل به پایین واشر ایجاد می کند که به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. این انرژی هزاران “حباب” میکروسکوپی را تشکیل می دهد.

شوینده قطعات با فشار بالای اسپری

تمیز کردن سریع و موثر با اسپری قدرتمند محلول تمیز کننده بر پایه آب انجام می شود. اسپری فشار بالا به طور مداوم سخت ترین رسوبات را از بین می برد بدون آسیب رساندن به قطعات دقیق.

اسپری فشار قوی معمولاً در حدود 600 Psi است که به اندازه کافی برای از بین بردن آلودگی شدید کافی است اما برای آسیب رساندن به قطعات کافی نیست.

دو نوع واحد پاشش فشار بالا وجود دارد که یکی از آنها دستی و دیگری خودکار است

شوینده های دستی با، قطعات در داخل کابینت پشت درب مهر و موم شده قرار می گیرند، و اپراتور قسمت را از طریق پنجره مشاهده می کند. پمپ فشار قوی جریان قابل تنظیم مایعات گرم شده را مستقیماً به قسمت هدایت می کند. برخلاف کابینت های بسته، اپراتور می تواند مناطق آلودگی را از طریق پنجره ببیند و جریان را به سمت آن هدایت کند.

فرورفتگی ها، سوراخ های کور و شکاف ها می توانند نیروی کامل مایع گرم شده را دریافت کنند.

دستگاه قطعه شویی اسپری کننده با استفاده از شوینده های خودکار، قطعات روی صفحه چرخان داخل دستگاه قرار می گیرند.

یک محلول آبی گرم شده توسط پمپ فشار بالا از تعدادی نازل هنگام چرخش صفحه چرخانده می شود.

با گذشت زمان از پیش تعیین شده، اگر قطعه برای رضایت کاربر تمیز شود، خارج می شود. در غیر این صورت، به سادگی موقعیت قطعه را تنظیم کرده و مراحل را تکرار کنید.

سبک های دستگاه قطعه شویی اتوماتیک

شوینده قطعات اتوماتیک که قادر به تحمل بیش از شوینده های قطعات دستی هستند، برای قطعاتی تمیز می شوند که بیش از 45 دقیقه در روز تمیز شوند. به دلیل توانایی صرفه جویی در وقت برای آزاد کردن کار دستی به نفع کارهای مهم عملیاتی، دستگاه های شستشوی قطعات اتوماتیک اغلب به صرفه جویی در هزینه منجر می شوند.

در اینجا دو سبک محبوب دستگاه قطعه شویی اتوماتیک آورده شده است:

دستگاه قطعه شویی نوار نقاله این سیستم ها کاملاً اتوماتیک هستند، از محلول آب گرم استفاده می کنند و غالباً از نوار نقاله تشکیل شده اند که وسیله را برای تمیز کردن از یک انتها از طریق یک تونل و انتهای دیگر منتقل می کند.

در داخل تونل محصور، بخشهایی برای شستشو، خشک کردن یا هر تعداد ترکیب از این ایستگاه ها وجود دارد.

سیستم تمیز کردن غوطه وری به طور کامل به طور کاملاً خودکار، این واحدها از یک مخزن، سکوی بالابر عمودی، حرارت و یک پمپ درجه حرارت صنعتی در گردش تشکیل می شود.

موارد کثیف روی سکو قرار می گیرند، سپس می توان آن ها را برای مدت زمان از پیش تعیین شده به حالت خیساندن پایین آورد و یا تحریک عمودی سکو را فعال کرد.

در پایان چرخه از پیش تعیین شده، پوشش بالا می رود و سیستم عامل به صورت خودکار در حالت تخلیه قرار می گیرد.

مایعات شوینده

اکنون که به سبک شستشوی قطعات پی برده اید که بهترین عملکرد را خواهد داشت، زمان انتخاب مایع تمیز کننده است.

بدون مایع تمیز کننده که نیاز شما برای از بین بردن آلودگی را برآورده می کند، ماشین لباسشویی قطعات شما به توانایی تمیز کردن مطلوب نمی رسد.

در حالی که انواع مختلفی از محصولات تمیز کننده وجود دارد، دو نوع متداول حلال و آبی (مبتنی بر آب) هستند

حلال این ماده پرکاربردترین ماده تمیزکننده در صنایع تعمیر و نگهداری است، بیشتر به این دلیل که سریع کار می کند، طیف گسترده ای از آلاینده ها را از بین می برد و نیازی به خشک شدن ندارد.

از حلال ها می توان هم در برنامه های دستی و هم در واحدهای غوطه وری کامل استفاده کرد.

محلول های آبی معمولاً در مصارف صنعتی و مناطقی که سطح آلودگی به اندازه ترمیم و نگهداری نیست، مورد استفاده قرار می گیرند.

این محلول ها باید گرم شوند تا موثر واقع شوند، بنابراین مطمئن شوید که سازگاری قطعات واشر خود را بررسی کنید.

اگر به دنبال یک دستگاه قطعه شویی هستید که با محلول های آبی به خوبی کار کند، پلاستیک و فولاد ضد زنگ را امتحان کنید.

نکات مهم در انتخاب دستگاه قطعه شویی

مراقب فناوری های اثبات نشده باشید. “هر روز فناوری های جدیدی ظاهر می شود که حضور فعلی در بازار ندارند و به درستی آزمایش نشده اند.

بی کیفیت بودن آنها می تواند تجارت شما را به خطر بیندازد.”

مراقب قیمت گذاری خیلی پایین باشید. درگیر شوید و از اینکه آلودگی ها به کجا می رود آگاه باشید. اگر قیمت برای واقعی بودن خیلی خوب است، ممکن است دفع آلودگی ها به صورت نامناسب انجام شود.

بدانید که افراد چقدر در تمیز کردن قطعات زمان صرف می کنند.

“وقتی شرکتها واقعاً این را اندازه گیری می کنند، معمولاً از از دست رفتن زمان کار و نشت سود شگفت زده می شوند. خودکار کردن فرآیند تمیز کردن شما گاهی اوقات می تواند یک برد بزرگ برای شما و شرکت شما باشد.”

مراقب هزینه های پنهان باشید. “این یک اتفاق بسیار نادر است که با مدیریت ماشین قطعه شویی خود در واقع باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. هزینه ها فقط پخش و یا پنهان می شوند. وقتی برای افزودن آنها وقت بگذارید، بهترین تصمیم را برای تهیه کننده خواهید دید.”

برای آن دسته از مغازه هایی که از آئروسل استفاده می کنند”اغلب اوقات مغازه ها عادت های بدی برای استفاده از آئروسل برای تمیز کردن قطعات ایجاد می کنند.

این یک اشتباه بسیار پرهزینه است و گاهی اوقات سالها طول می کشد تا کسب و کار بفهمد که چه مقدار از دست داده اند.

از ماشین قطعه شویی برای شستن قطعات استفاده کنید و هزینه ها کاهش می یابد.

بهترین روشهای مدیریتی برای تمیز کردن حلال ها

انطباق زیست محیطی برای بازیافت کنندگان خودرو که یک همکاری مشترک بین انجمن بازیافت خودرو و مرکز ملی علوم تولیدی است که توسط EPA ایالات متحده تأمین شده است، بهترین روش های مدیریت زیر را برای تمیز کردن قطعات حلال ارائه می دهد.

برای کاهش مقدار حلال استفاده شده، یک سیستم تمیزکاری دو مرحله ای اجرا کنید.

مرحله اول باید کثیف ترین قسمت ها را تمیز کند. در مرحله دوم از حلال پاک کننده برای تمیز کردن نهایی و شستشو استفاده می شود.

هنگامی که محلول پاک کننده در مرحله دوم دیگر موثر نباشد، می توان از آن برای جایگزینی حلال در مرحله اول استفاده کرد.

سپس از حلال تازه برای جایگزینی مرحله دوم استفاده می شود.

برای خرید دستگاه قطعه شویی با مناسب ترین قیمت ها با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۳۶۴۲۴۲۵۱ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =